Translate

.

.

söndag 15 oktober 2017

Skyltsöndag





Redan överspelad men lyft till skyarna. 👅

Så söt en lapp, hoppas Ludvig fick tillbaka sin hörapparat. 

Fridlysta blommor skall vi inte plocka, men det kanske är bra att bli påmint varför. 


En grotta...


Detta är mitt bidrag till finaste:
BP som förvaltar skyltsöndag och inne hos henne finner du många flera härliga skyltande.

Glad söndag skriver jag mitt inatten och nu drar jag täcket över huvudet och försvinner in till sovvärlden. 😁

Kram, K ❤️

9 kommentarer:

  1. Skylt skylt skylt skylt skylt - pappaskylten fick jag lite smältkänsla av och önskar verkligen att någon fann den till Ludvig!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Håller också tummarna för att Ludvig fick tillbaka den där hörapparaten...

    Kul att du inte kan hålla dig borta från Skyltsöndagen :-D

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Säger som Ama - himla roligt att du inte kan hålla dig borta från Skyltsöndagen:-)
    Å vilken skyltkavalkad du lagt upp. Tror den längsta ever! Så himla kul!
    Min favo är den med den borttappade hörapparaten. Hur f*n kan man tappa en sådan? Jag menar de är ju antingen aningen klumpiga och då bör man väl märka när den ramlar bort, eller så är de nya modellerna ju sååååå små och nästan "inbyggda" i örat. Men dyra är dom ju, så jag hoppas att Ludvig får tillbaka den.

    Suverän skyltning!!! Tusen tack för den och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Ja, nog har Stones lämnat ett och annat avtryck även om de redan dragit vidare...

    Kram och god måndag!

    SvaraRadera
  5. Jätteroligt att du skyltar så jag får se lite av dig. Fin skyltning! Hoppas att hörapparaten kommer till rätta. Men att tappa den...Tja, sånt händer.
    Minns att jag såg Stones i Göteborg för länge sen och de är med än. Undrar hur många av dagens artister som är med om sådär en 45 år.
    Kram och tankar till dig.

    SvaraRadera
  6. Ja du är ute o letar......-)) och hittar, hoppas också Ludvig hittar sin hörapparat ,-)
    Kul att du bloggar igen, du har varit så saknad!
    Jag gillar ju att kika in hos dig och läsa ,-))
    Kul att du bloggar ibland alla fall om du har mycket annat!
    Ha det jättefint
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  7. Smälte för Ludvigs skylt!
    Förstår inte hur han kunde tappa den, om han hade den på sig, men hade kanske tillfälligt tagit av sig den.
    Tack för fin skyltning! KL <3

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas innerligt att han hittar sin hörapparat, jag skulle inte klara mej så bra utan mina hörapparater!
    Å så kul att du skyltar med Stones logga....de var verkligen bra på Friends Arena, kommer inte att glömma den konserten i första taget! Kram!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥