Translate

.

.

söndag 30 juli 2017

Skyltsöndag





Skyltsöndag är det å då skyltar man. 😁
Förvaltaren till Skyltsöndag är finaste BP och inne hos henne ser du andra som också skyltar.


Själv pausar jag och får så mycket mer tid till annat. Jag tittar in hos er då och då,men    kommenterar  oftast inte... 📝
I morgon är det sista dagen på juli och vi börjar gå mot höst. Ser fram emot höstens färger och är tacksam över att fått en fin sommar, lagom varmt och rätt så soligt (iallafall kvällstid) 😄

Lev väl!

Kram, K ❤️

5 kommentarer:

  1. Jag ser dig allt ;) och heeelt på paus är du väl inte, hihi ;)
    Tycker mig se att det är rätt tunt bland bloggarna överlag, man vill ju ta vara på sommaren!
    Så, du väntar på höstens färger. På tal om det, så finns inte höstens färger i Wales, där är grönt året om. Så vi har väldigt omväxlande här.

    Skyltsöndags KL 💚 må väl.

    SvaraRadera
  2. Så himla guligt och kul att du trots bloggpaus alltid tänker på Skyltsöndag och skyltar!!! Det ska du ha ett stort tack för:-)
    Googlade Solgården. Borde ju känna igen skylten då jag jobbat i Vasastan i drygt 10 år, men det gör jag inte...

    Att du redan nu tänker på hösten efter den bedrövliga sommaren vi har haft förstår jag dock inte. Sol tidigt på morgonen och sedan bara efter klockan 17:00 räcker liksom inte riktigt för mig som vill gärna ladda batterierna lite mera inför en troligen lång vinter...

    Än en gång - tusen tack för skylten och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Ja det tar tid att blogga ,-))))
    Kul att du bloggar ibland ,-)
    Lev väl
    Ha det jättefint, vädret har blivit bättre
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  4. Visst få en tid över för annat om man inte bloggar. Så är det förvisso. Men det är roligt att du då och då tittar in.
    Ja, augusti är här och en får hänga med för tiden går fort.
    Stor kram!
    PS Det är fortfarande svårt att få in en kommentar. När du hade med namn så var det enklare.

    SvaraRadera
  5. Kul att du är skriver lite nu och då i alla fall :-)
    Kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥