Translate

.

.

tisdag 2 maj 2017

Iphone SE




Gud så trött jag blir på mig själv när jag alltid får en Aloe Vera växt till en avokado planta. :( Men jag kör på jag, spelar inte så stor roll vilket det är, tur mina gullepluttar här inne rättar mig, hahaha... ♥




Har köpt mig en Iphone SE och har suttit och fixat till den under dagen. Är sur för det går inte att ladda in bilder till datorn för den säger bara att där inte finns några bilder att hämta. Inte heller finns den gamla Blogger appen i App Store som gör det lätt att blogga. Är det någon som har iPhone och vet var problemet finns? Som det nu är har jag installerat ett instagram-konto som jag kanske kommer att övergå till och jag heter comsi.c där, det är öppet för alla och lägger du till mig så följer jag dig som en slav, hehe. Förmodligen fortsätter bloggen trots dumma Apple Iphone SE som inte vill göra som jag vill.


Det var bara det jag ville säga, anledningen till att jag köpte denna var att den är
 liten och väldigt smart.... :) 

Äsch undrar om jag gjort bort mig?

Kram, K




16 kommentarer:

  1. Visste inte ens att det fanns en iPhone SE. Jag kör med en gammal 5S och vägrar byta, då jag troligen lär råka ut för samma problem som du.
    Å en sak har vi gemensam här - kan inte ladda ned bilder från min 5S till datorn heller. Det gick förut, men slutade fungera...
    Hoppas du får hjälp med dina problem.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jaha så du kan inte heller ladda ner bilder, hm - undrar vad de gjort?

      Allt ordnar sig så även detta, förhoppningsvis....

      Kram ♥

      Radera
  2. men det skall gå sådär gjorde min man o då sa den samma fanns inga bilder, men han har gjort det innan men glömt ...googla dig fram vet jag kram å lycka till

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har googlat men inte lyckats. Kram ♥

      Radera
  3. Hoppas du får ordning på det hela, och hoppas framförallt att du fortsätter med bloggen! Instagram, twitter och allt vad det är, det har jag nollkoll på...

    Ha en finfin lill-lördag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag fortsätter blogga men vill skapa något på instagram också... :)

      Satte kaffet i vrångstrupen (såg först bara lördag) :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Kanske kan du gå tillbaka till butiken och fråga. Vet annars att Apple store i Täby, man får beställa tid, kan hjälpa dig med dina frågor. Har varit där med min Mac när batteriet var slut och man kan få hjälp med frågor om Iphone och Mac.
    Lycka till.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, så gör jag inte - allt jag vill veta finns på nätet - tror jag vet var skon klämmer men allt får ta sin tid. :)

      Kram ♥

      Radera
  5. Hoppas det ordnar sig! Jag hatar teknik och är ofta totalt hjälplös.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tekniken förändras hela tiden....

      Kram ♥

      Radera
  6. Grattis till nya telefonen! Jag är ganska så oteknisk och kan inte bidra med mycket men förhoppningsvis så får du goda råd av andra :D

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, iphone har varit mitt bästa redskap tidigare för bloggen men nu kan jag använda den till allt annat utan att blogga, så märkligt det kan bli...

      Kram ♥

      Radera
  7. Min hade seglat ut genom fönstret, jag avskyr allt sånt som inte fungerar ,-)))
    Hoppas det löser sig.
    Alo vera ja, det såg jag också ,-))))
    fin växt, läkande o bra ,-)
    Ha det gott KRAM från mig Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä - mina fönster är jag rädd om, hihi, men man kan ju förstås öppna dem innan man slänger ut mobilen. :)))

      Kram ♥

      Radera
  8. Man blir ju helgalen när det inte funkar, då tryter tålamodet.
    Min dotter säljer alovera produkter, kanonbra.
    Kramar och lycka till med mobilen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kram, jag skall nog hitta ett sätt att få det att funka... ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥